Beleid verzending & retour

Levertijd en verzendkosten:

Wij doen onze uiterste best je bestelling zo zorgvuldig en snel mogelijk in orde te maken en te verzenden. We streven ernaar om dit binnen één werkdag voor elkaar te krijgen, houd voor de zekerheid uiterlijk twee werkdagen aan. Dit om teleurstellingen te voorkomen. Mochten we het onverhoopt binnen deze twee werkdagen niet redden – bijvoorbeeld omdat het product niet voorradig is – dan ontvang je van ons bericht.

Binnen twee werkdagen wordt je bestelling bij PostNL aangeboden. We gaan ervan uit de postbode of pakketbezorger je de eerstvolgende werkdag blij maakt met de levering. Helaas hebben we dit niet zelf in de hand.

De verzendkosten zijn niet bij de prijs inbegrepen, deze bedragen € 3,95 per bestelling.
Het is nog niet mogelijk om van buiten Nederland een bestelling te doen.

Retourbeleid:

Na ontvangst niet tevreden met je aankoop?
Dan heb je tot 14 dagen na ontvangst het recht om je bestelling te retourneren. Dit kun je kenbaar maken door het ‘formulier voor herroeping’ in te vullen en te mailen naar info@klessebasjes.nl. Zodra we je retour goed hebben gekeurd, mag je het product in de originele staat en verpakking naar ons opsturen. Vergeet de pakbon niet mee in te pakken of laat ons op een andere manier weten met welke retourzending we te maken hebben (naam en ordernummer).

Ons retouradres is:
Klessebasjes (retour)
Tobias Asserlaan 16
5056VC Berkel-Enschot

Zodra we je bestelling retour ontvangen hebben, krijg je het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op je rekening, mits het product in goede orde retour ontvangen is. Verzendkosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening.

Wil je een product ruilen voor een ander product?
Dan dien je het ene product te retourneren en het nieuwe product opnieuw te bestellen.

Klachtenprocedure

Is je product beschadigd?
Laat ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling per e-mail (info@klessebasjes.nl) weten als je deze niet in goede staat ontvangen hebt. We ontvangen graag een foto waaruit de beschadiging blijkt, samen met je naam, ordernummer en kopie van de pakbon. Vervolgens nemen we contact met je op met de vraag of je (kosteloos) een nieuw exemplaar wilt ontvangen of dat je liever je geld teruggestort wilt hebben.

Heb je ergens een andere klacht over?
Vervelend, laat ons zo snel mogelijk via info@klessebasjes.nl weten als je ergens ontevreden over bent. Dan bekijken we hoe we dit gevoel weg kunnen nemen. Op voorhand bieden we je hier alvast onze excuses aan.